Pazartesi, Ağustos 11, 2008

Pardus 2008 ve KDE 4.1

Pardus 2008 çıktıktan sonra deneyip nolmuş ne olmamış görmek istedim. Önce kendime bi kurban buldum ve arkadaşımın bilgisayarına hemen bi Pardus 2008 kuruverdim. Tabi bu biraz zor oldu :D Neden derseniz sıradan bi windoz kullanıcı olan bu arkadaşım nasıl kullancam ben bu pardusiu diyip durdu. Her neyse kurana kadar bıdı bıdı etti başımda kurduktan sonra da sesi çıkmadı sanırım gözü alıştı :D Burdan bi kere anladım ki millet linuxa karşı çok önyargılı. yok efendim bunca zamandır kullandığım windozdan vazgeçemem yok orda msn word zart zurt var mı falan filan... Her neyse daha sonra ben de kurdum evdeki emektar laptopuma... ama nedense ubuntuda alıştığım rahatlığı pardusta bulamadım. Ya ben de önyargılı girdim olaya ya da hakkaten bana rahat gelmedi... çok fazla dayanamadım pardusa ve ubuntuma geri döndüm. Bir Gnome sever olarak da KDE den oldum olası haz etmem nedense benim hiç ama hiç hoşuma gitmedi bu KDE. sanki hala bi windoz kullanım havası veriyor bana... Efe den aldığım son KDE gelişmeleri neticesinde bi KDE yükleyiverdim ubuntuma ve oldu mu sana kubuntu :D Yeni KDE 4.1 gerçekten çok hoşuma gitti ve vizta da neymiş dedim içimden ve de dışımdan... KDE ve Pardus geliştiricelerine de burdan kolaylıklar dilerim ;)